پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 23 فروردین 1400/ شماره 260
بازگشت پ پ ها به میدان رقابت ، افزایش دلار نیما ادامه دارد ، افزایش دلار صرافی ملی ، قیمت ها در بازار آزاد ، صعود برنت به 63 دلار ، بورس تهران روی مدار کاهشی ، ...
پست های رادیویی پیشین:

بازگشت پ پ ها به میدان رقابت

در هفته چهارم فروردین، با کاهش 800 تومانی قیمت‌ پایه پ پ‌های نساجی و شیمیایی، خریداران این گروه‌ها، به رقابت بیشتری نسبت به هفته گذشته پرداختند. در گروه پ پ‌های شیمیایی، رقابت‌ها بین 1 تا 20 درصد رقم خورد، پ پ های نساجی هم هر چند با رقابت کمی معامله شدند ولی از قیمت های پایه، فاصله گرفتند. در گروه پی وی سی، رقابت اندک حریداران، میانگین نهایی معاملات را از قیمت پایه جدا کرد و بالاتر برد. نکته مهم عرضه های امروز، افزایش حدود 7 هزار تنی، نسبت به هفته قبل بود. 

افزایش دلار نیما ادامه دارد

بعد از افزایش 107 تومانی دلار نیمایی از 15 فروردین تا دیروز، امروز هم نیما، مسیر صعودی را پی گرفت و به 22 هزار و 810 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دیروز که قیمت های پایه اعلام شد، 48 تومان افزایش است. امروز، میانگین هفتگی دلار نیمایی به کانال 22هزار و 800 تومان صعود کرد، دیروز میانگین هفتگی در کانال 22 هزار و 700 تومان بود.

افزایش دلار صرافی ملی

دلار صرافی بانک ملی که دیروز را با 96 تومان افزایش و در قیمت 24 هزار و 288 تومان به پایان رساند امروز نیز افزایشی بود و با مجموع 14 تومان افزایش تا ساعت 15، 24 هزار و 302 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز امروز افزایشی بود و به 25 هزار و 50 تومان رسید و اختلاف دلار آزاد و صرافی ملی به 748 تومان رسید. 

قیمت ها در بازار آزاد

امروز قیمت ها در بازار، ترکیبی از افزایش و کاهش بود. سنگین بادی و اکستروژن پیشگام رشد قیمت های امروز بودند و در مقابل گروه پ پ ها روندی کاهشی را نسبت به دیروز به خود گرفتند.

صعود برنت به 63 دلار

بعد از شروع معاملات امروز نفت برنت در بازارهای جهانی با 62 دلار، قیمت نفت با 29 سنت افزایش به 63 دلار رسید. قیمت پایانی برنت: 63 دلار و 30 سنت.

بورس تهران روی مدار کاهشی

بورس تهران امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 4 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 226 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟